تکنولوژی ۸D در موسیقی
تکنولوژی ۸D در موسیقی

تکنولوژی ۸D در موسیقی

تکنولوژی ۸D در موسیقی چیست و این آهنگ ها چگونه ساخته می شوند؟

صدا های ۸D با فناوری جدیدی ساخته می شوند که گوش دادن به آن ها تجربه جدیدی را برای ما فراهم می سازد. اما شاید برای ما سوال پیش بیایید که صدای ۸D چیست و یا چگونه ساخته می شود؟ امروز در انزل وب تکنولوژی ۸D در موسیقی را معرفی می و روش ساخت این آهنگ ها را نیز بررسی می کنیم.

تکنولوژی ۸D در موزیک چیست؟

صدا های ۸D معمولا به صدا هایی گفته می شود که اگر با هدفون استریو آن ها را گوش دهید، به نظر می رسد که صدا از جهت های مختلف (بالا و پایین) و از فاصله های متفاوت به شما می رسد که باعث می شود حس کنید خودتان در مکانی خاص هستید! در ادامه مطلب بیشتر با این فناوری و نحوه ساخت موزیک ۸ بعدی آشنا خواهیم شد.

صدا و تکنولوژی ۸D چیست؟

صدای ۸D به معنای صدایی است که هشت بعد را پوشش می دهد. برای شنیدن درست یک صدا وجود دو بعد کافی است اما مهندسان صدا با اضافه کردن حالت های مختلف روی صدا، بعد سوم نیز به آن اضافه کردند تا صدایی واقعی تر و طبیعی تر به گوش ما برسد. اما مهندسان به این نقطه اکتفا نکرده اند و صداهایی با ۸ بعد و یا حتی بیش از آن را ساخته اند. برای درک کامل این صدا ها باید از هدفون های با کیفیت استریو استفاده کنید. در این نوع صدا ها، شما فاصله ها، جهت صدا، ارتفاع و هر چیز دیگری را مانند دنیای واقعی حس خواهید کرد.

تکنولوژی ۸D در موسیقی

واقعیت ۸ بعدی بودن صدا

بعضی از افراد فعال در این زمنیه معتقد هستند که استفاده ۸ بعد در صدا و یا به طور کلی تعداد بعد های بالا که به مرور شاهد افزایش آن هستیم، روش تجاری و تبلیغاتی بیش نیست و در واقع نسخه ای حرفه ای تر از صدا های ۳ بعدی هستند که برای جلب توجه بیشتر، از عبارت تعداد بعد های بالا استفاده می کنند که نمی توان این موضوع را رد و یا تایید کرد.


بیشتر بخوانید:پکیج دانلود موزیک های 8D


تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D تکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8Dتکنولوژی ۸D در موسیقی موسیقی 8D