راهنمای خرید از دیدار مارکت

.

نحوه ثبت سفارش

.
  1. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

 

2.پس از انتخاب محصول مورد نظر روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

 

 

3. شما میتوانید تعداد کالا را برای خرید افزایش یا کاهش دهید .

همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد .

در نهایت روی گزینه ی ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید.

 

 

4. اطلات مورد نیاز را در فرم مشابه کامل نمایید.

 

 

5. یکی از روش های ارسال را انتخاب نمایید.

  • توجه نمایید که ارسال رایگان فقط برای ساکنین تهران و کرج رایگان میباشد.
  • پس از انتخاب یکی از روش های ارسال، میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید.
  • تیک دار کردن مورد شماره 3 و در نهایت کلیک روی ثبت سفارش

 

 

 

6. سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک کد پیگیری نمایش میدهد.

 

.

نحوه تحویل گرفتن سفارش

.

سفارشات شما مشتریان عزیز طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد :

کالای خریداری شده در انبار دیدارمارکت موجود باشد، در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار شرکت به انبار دیدارمارکت به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

شهرهایی که شما میتوانید سفارش خود را با تحویل اکسپرس دریافت کنید;

تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، رشت ، نوشهر، بابل ، همدان

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، اعیاد برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد

لازم است در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

هزینه ارسال سفارشات بالای دویست هزار تومان در ارسال اکسپرس تهران و کرج رایگان  و زیر دویست هزار تومان بسته به حجم  و وزن سفارش  بین 11500 تا 29000 تومان میباشد.

در صورتی که شما در شهرهای تحت پوشش اکسپرس نیستید ، سفارش شما با توجه به انتخاب شما(تیپاکس-پست-باربری) طی   4   روز کاری تحویل شما خواهد شد.

سفارشات ارسالی باربری بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. “این  مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”

کرایه حمل از نمایندگی بابری تا محل تحویل ( درب منزل یا محل کار) توافق مشتری با نماینده باربری می باشد.

هزینه تحویل کالاهای درشت از دیدارمارکت تا شهرستان ها به صورت پس کرایه (هزینه بر عهده مشتری)

کالاهای درشت شامل: ساید بای ساید، یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، میز تلویزیون

لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال دیدارمارکت، کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.

  • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.

 

  • هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز، تیپاکس، باربری با تعرفه مصوب اداره ی آن مرکز محاسبه میشود.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط  نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

  • روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل   روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

سفارشات باربری بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. “این  مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”

.

شیوه های پرداخت

.

پرداخت در محل

امکان انتخاب شیوه ی پرداخت در محل با درنظر گرفتن شرایط سفارش وجود دارد. شما می توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا، با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید. همچنین چنانچه سفارش شما دارای شرایط زیر باشد امکان پرداخت در محل وجود نخواهد داشت.

  • کالای شما جزء کالای سنگین و حجیم باشد.
  • مبلغ سفارش شما بیشتر از 3 میلیون تومان باشد.
  • سفارش شما بیش از یک مرسوله باشد.
  • سفارش شما با پست، باربری یا تیپاکس ارسال شود.

پرداخت اینترنتی

کاربران دیدارمارکت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به طور آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

 

– شماره کارت  (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

  • مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری دیدارمارکت خود ثبت نماید.
  • در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از دیدارمارکت، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.

 

از آنجا که تمامی ماموران تحویل دیجی‏‌کالا دستگاه‏‏‌های کارت‌خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.