7 روز ضمانت بازگشت

 

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

 

همه ی تلاش ما در دیدارمارکت این است که کالاهای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید، ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت زمان 7 روز بعد از دریافت کالا برای بازگرداندن آن بتوانید اقدام نمایید.

کالا را چگونه ارسال کنید؟

 

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. 02157443 داخلی 132

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیدارمارکت جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری در روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@didarmarket.ir ایمیل کنید.

اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید:

1.جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری بدیدارمارکت با مرکز تماس هماهنگ کنید.

2.اگر ساکن تهران یا کرج هستید ، جهت تسریع در روند تحویل کالا میتوانید کالای خود را در شرایط اولیه ی تحویل قرار داده و به یکی از نمایندگی های معرفی شده توسط دیدارمارکت تحویل دهید.

بسته خود را به صندوق پستی 3761830180  ارسال کنید.

هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟

 

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیدارمارکت برسد، هزینه ی ارسال به عهده دیدارمارکت است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس info@didarmarket.ir ارسال نمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیدارمارکت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

 

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

1.وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.

2.یا پیام خود را در صفحه  “تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.