اولین تریلر و نام فیلم جدید انتقام‌جویان منتشر شد تریلر رسمی انتقام جویان 4

اولین تریلر و نام فیلم جدید انتقام‌جویان منتشر شد تریلر رسمی انتقام جویان 4

Avengers: Endgame

بالاخره طرفداران دنیای سینمایی مارول به خواسته خود رسیدند؛ اولین تریلر فیلم Avengers 4 منتشر شد و مشخص کرد که نام اصلی این فیلم Avengers Endgame خواهد بود.

بعد از انتشار شایعات متعدد، اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار Avengers 4 منتشر شد و نشان داد که نام رسمی این فیلم Avengers Endgame خواهد بود؛ قبلاً استودیوی مارول به‌طور رسمی اعلام کرده بود که تریلر فیلم در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود و خب، همان‌گونه که می‌بیند به وعده خود وفا کرد. شایان ذکر است که فیلم Avengers: Infinity War در اصل قرار بود در دو قسمت اکران شود، ولی استودیوی مارول مدتی بعد از تأیید فیلم اعلام کرد که قسمت سوم و چهارم انتقام‌جویان به‌جای فیلم دو قسمتی Avengers: Infinity War ساخته خواهند شد. فیلم Avengers 4 Endgame، جز مورد انتظارترین فیلم‌ها در دنیای سینمایی مارولاست، زیرا بعد از اکران آن، پرونده فاز سوم MCU بسته خواهد شد.

اولین تریلر و نام فیلم جدید نتقام‌جویان منتشر شد

 هر آنچه که تاکنون از فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) می دانیم

در کنار این نقاط اصلی در بخش‌هایی از تریلر چندین ابرقهرمان دیگر جهان سینمایی مارول هم به چشم می‌خورند و البته تانوس در یکی از صحنه‌ها حضور کوتاهی دارد. صحنه حضور تانوس به راه‌رفتن او در یک مزرعه مربوط است در حالی که زره او را می‌بینیم که همچون مترسک به چوب وصل شده.

اولین تریلر قسمت جدید مجموعه انتقام‌جویان را تماشا کنید:

در تریلر انتقام‌جویان: پایان بازی خبری از صحنه‌های عظیم نبرد نیست. کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه در حالی نمایش داده می‌شوند که از نابودی ۵۰ درصد از ساکنین جهان و مجموعه‌ای از ابرقهرمان‌ها (مربوط به داستان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) مغموم‌اند و در حال تنظیم نقشه‌ای برای نجات خود و جهان‌اند. در سوی دیگر ماجرا تونی استارک (مرد آهنی) در سفینه‌ای در فضا نمایش داده می‌شود در حالی که مشغول ضبط یک پیام برای نامزدش پپر پاتز است. او در پیام می‌گوید که چند روزی است آب و غذایش تمام شده و تا یک روز دیگر اکسیژن‌اش هم تمام خواهد شد. به این ترتیب استارک ظاهرا آماده مرگ می‌شود مگر آنکه نجات‌دهنده‌ای بیابد.
نهایتا تریلر با ورود اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) پایان می‌یابد. لنگ زنده است و خود را به پایگاه انتقام‌جویان، جایی که کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه حضور دارند رسانده است.

در کنار این نقاط اصلی در بخش‌هایی از تریلر چندین ابرقهرمان دیگر جهان سینمایی مارول هم به چشم می‌خورند و البته تانوس در یکی از صحنه‌ها حضور کوتاهی دارد. صحنه حضور تانوس به راه‌رفتن او در یک مزرعه مربوط است در حالی که زره او را می‌بینیم که همچون مترسک به چوب وصل شده. این صحنه دقیقا از کمیک‌های قدیمی مارول کپی‌برداری شده و اشاره به زمانی دارد که تانوس بازنشسته شده و به کشاورزی روی می‌آورد.

اولین تریلر و نام فیلم جدید انتقام‌جویان منتشر شد تریلر رسمی انتقام جویان 4

نهایتا در پایان تریلر متوجه می‌شویم نام فیلم جدید مجموعه، «انتقام‌‌جویان: پایان بازی» است. اما Endgame آنچنان هم ناآشنا نیست و قبلا در مجموعه انتقام‌جویان به کار رفته است. پیش از این در انتقام‌‌جویان: جنگ ابدیت دکتر استرنج پس از دادن سنگ زمان به تانوس می‌گوید «We’re in the Endgame now» و البته تونی استارک در یکی از دیالوگ‌های «انتقام‌جویان: عصر اولتران» هم از همین کلمه استفاده می‌کند.