لوازم خانگی اسنوا

لوازم خانگی اسنوا

اسنوا

اسنوا یک برند است! یک برند محبوب و دارای اصالت. همواره در افق طلایی رنگ انتخاب مشتریان، تداعی عزم ملی و اراده ایرانی بوده و خواهد بود.لوگو و نشان اسنوا، یادآور آرامش خاطر و آزادی کامل در انتخاب برای مشتریان گرامی است…

لوازم خانگی اسنوا

اسنوا برنده تندیس حمایت از مصرف‌کننده

اسنوا (به انگلیسی: Snowa) شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه خورت اصفهان با تولید انواع اجاق گاز و کولرآبی آغاز به کار کرد و اکنون به تولید محصولاتی چون اجاق گازهای توکار (Built-In) هاب، هود،مایکروویو،سینک و آون و اجاق گاز ایستاده (Free Stand) روی آورده‌است.

اسنوا برند ملی لوازم‌خانگی ایران


برای مشاهده ی محصولات اسنوا کلیک کنید.


اسنوا برند ایرانی بازار لوازم‌خانگی است که با سال‌ها فعالیت در عرصه تولید محصولات لوازم‌خانگی، به تولیدکننده شناخته شده و محبوب لوازم‌خانگی با سبد کامل محصولات در ایران تبدیل شده که محصولات خود را به کشورهای منطقه صادر می‌کند.

اسنوا برند ملی گروه صنعتی انتخاب، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم‌خانگی آغاز کرد. مجتمع تولیدی لوازم‌خانگی این گروه صنعتی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت (۵۰ کیلومتری شهر اصفهان) واقع شده که محصولات متنوع لوازم‌خانگی را در چندین خط تولید پیشرفته تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

خطوط تولید محصولات این گروه صنعتی در سال‌های اخیر رشد چشمگیر پیداکرده و کارخانه‌های تولیدی بااهمیت قائل شدن به تولید به‌روز، بهره‌وری و افزایش کیفیت، از آخرین فنّاوری‌های صنعت لوازم‌خانگی بهره می‌برند. تولید یخچال فریزر سایدبای سایددرحالی‌ که کشورهای اندکی از فنّاوری ساخت آن برخوردارند، مثال خوبی در این زمینه محسوب می‌شود.

خانواده بزرگ اسنوا ، در پرتو عنایت‌های پروردگار مهربان و به مدد ایمان، آگاهی، مسؤولیت پذیری و تلاش‌های بی‌دریغ همه اعضای خود و با تکیه ‌بر همه داشته‌های سال‌های مختلف فعالیت، با گذر از مراحل مقدماتی تولید ملی و در فصل بالندگی، شعار «روی ما حساب کنید» را به‌عنوان شعار و رهیافت ‌سازمانی خود برگزید تا بتواند در مقام نخستین برند ایرانی، شایسته اعتماد، اتکا و آسودگی خاطر مصرف‌کنندگان محصولات خود در سراسر جهان باشد.

لوازم خانگی اسنوا

تولید سبد کامل محصولات لوازم‌خانگی به‌عنوان یک ارزش و افتــخار در صنعت لوازم‌خانگی به شمار می‌رود که اسنوا به خود می‌بالد به‌عنوان یک برند ایرانی، این افتخار را نصیب خود کند. این بالندگی در حالی دوچندان می‌شود که کیفیت محصولات اسنوانیز توانسته رقابت پایاپایی با برندهای قدرتمند خارجی ایجاد کند که این نشان از توانمندی متخصصان و صنعتگران کشور دارد.

هم‌اکنون تولید انواع اجاق گاز،یخچال فریزر،کولرآبی و گازی،مایکروویو،ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی،انواع تلویزیون های هوشمند و ساده با برند اسنوا تولیدشده و به بازار لوازم‌خانگی کشور عرضه می‌شود.

اسنوادر همه حال به کیفیت به‌عنوان یک مقوله اصلی نگریسته و همواره تلاش برای بهبود فرایندهای تولید در جهت ایجاد حداکثر رضایتمندی برای مشتریان را در دستور کار خود خواهد داشت.

هم‌اکنون محصولات اسنوابا گارانتی و خدمات پس از فروش انتخاب سرویس به بازار عرضه می‌شود و مرکز ارتباط با مشتریان گروه صنعتی انتخاب (Call Center) نیز به همین منظور فعالیت کرده و توانسته در امر ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مخاطبان پیشتاز باشد.

اسنوا در سال ۱۳۹۳ با بازآفرینی صورت گرفته برند به اوج شکوفایی رسید و تحقیقات گسترده، تبلیغات مؤثر، استراتژی برند جدید، تکریم مشتریان، خدمات همه‌جانبه، کیفیت، قیمت مناسب، برنامه‌ریزی دقیق، همکاری و مشارکت همه‌جانبه کارکنان و … تحقق اهداف مهم اسنوا را در عرصه ملی و جهانی رقم خواهد زد.