فروش فیلم Avengers: Infinity War از مرز یک میلیارد دلار گذشت

فروش فیلم Avengers: Infinity War از مرز یک میلیارد دلار گذشت

Avengers: Infinity War

جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دنیای کامیک های مارول با نام انتقام جویان: نبرد ابدیت (Avengers: Infinity War) توانست رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. این فیلم اکنون سریعترین عنوان سینمایی لقب گرفته که توانسته است فروش خود را از مرز 1 میلیارد دلار فراتر ببرد و در این مسیر جایگزین فیلم Star Wars: The Force Awakens شود.

فروش یک میلیارد دلاری Avengers در باکس آفیس بین المللی رخ داده است و این در حالیست که تنها 11 روز از اکران آن بر پرده سینماها می گذرد. رکورد دار پیشین این زمینه یعنی جنگ ستارگان برای رسیدن به مرز یک میلیارد دلار فروش به 12 روز زمان نیاز داشت و این کار را در سال 2015 انجام داده بود. نکته قابل توجه درباره موفقیت Avengers آن است که هنوز اکران فیلم در چین آغاز نشده و بدون شک پس از روی پرده رفتن فیلم در این کشور، فروش آن به میزان فوق العاده زیادی افزایش خواهد یافت.

Avengers: Infinity War به علاوه رکورد فروش در اولین آخر هفته اکران در ایالات متحده را نیز به نان خود ثبت کرده و باز هم جای Star Wars: The Force Awakens را در صدر این فهرست گرفته است. این فیلم هفته گذشته در اولین روزهای اکران خود توانست 250 میلیون دلار فروش را تجربه کند. برای مقایسه و درک بهتر موفقیت بسیار بزرگ این فیلم، می توانید Black Panther که بارها از آن با عنوان یکی از موفقیت آمیزترین و پر طرفدارترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما یاد می شود را در نظر بگیرید که برای رسیدن به فروش 1 میلیارد دلاری در سطح بین المللی به یک ماه زمان نیاز داشت.

Avengers: Infinity War به کارگردانی آنتونی و جو روسو در ژانر اکشن، ماجرایی و فانتزی علمی – تخیلی قرار می گیرد و همانند دیگر فیلم های ابرقهرمانی بازیگران بسیار مشهوری همچون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، کریس ایوانز، اسکارت یوهانسون و بندیکت کامبربچ در آن نقش آفرینی می کنند.

فروش فیلم Avengers: Infinity War از مرز یک میلیارد دلار گذشت