سوالات متداول

.

سوالات متداول

.

1. چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
  • با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

 

2. چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
  • در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را کامل کنید. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

3. چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
  • یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.
  • گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد.
  • از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید. (2p5Ge)
  • از سمبل‌ها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید. (! @ # = $ % + ^ & * ? -)
  • از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید. (a-B)
  • کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای که در دیکشنری موجود است)
  • کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کدملی  نباشد.

 

4. برای خرید از دیدارمارکت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
  • خیر

 

5. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

  • خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

6. چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
  • شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

 

7.  چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

  • شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

 

8. چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

  • وارد سایت دیدارمارکت شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

 

9. شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین در تهران و حومه چیست؟

  • اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد، هزینه ارسال آن در تهران، اسلامشهر و کرج بسته به وزن و ماهیت کالا از 30000 تومان  تا 70000 تومان میباشد.

 

10. چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

  • شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

 

11. در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

  • در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

 

12.چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

  • باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

 

13. بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

  • سفارش شما از طریق پست و باربری و ناوگان دیدارمارکت طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

 

14. چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

  • ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  • روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
  • میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

 

15. اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیدارمارکت اطلاع داده شود.

 

16. در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

  • آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیجی‌کالا بوده است و دیجی‌کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

17. کالایی که از دیدارمارکت خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

  • دیدارمارکت تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

 

18. چطور میتوانم با گارانتی مدنظر خود تماس بگیرم؟

  • شما میتوانید برای دریافت شماره نمایندگی با شماره 57443-021 تماس بگیرید.

 

19. در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

  • بله. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی مورد تایید است.

 

20. روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

  • کارشناسان خدمات پس از فروش دیدارمارکت ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .
  • علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
  • پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

 

21. اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

  • وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

 

22. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد،گارانتی چگونه محاسبه می‌شود؟

  • طی قرارداد بین دیدارمارکت و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دیدارمارکت محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.

 

23. اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

  • بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

 

24. در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیدارمارکت از طریق صفحه تماس با ما، ثبت درخواست مرجوعی در پروفایل یا تلفن به ما اطلاع داده شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیدارمارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

25. چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

  • با ورود به صفحه سفارش های من و  انتخاب گزینه یجزییات سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه یمشاهده فاکتورتصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.