لوازم خانگی ویداس

لوازم خانگی ویداس

ویداس همیشه با ماست

درباره لوازم خانگی ویداس

لوازم خانگی ویداس

شرکت ویداس با بیش از 149 نوع کالای لوازم خانگی، درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از 45 کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده مینماید در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

و از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استاندرها داخلی و اروپائی از مزایای این محصولات میباشد شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است اخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید وکنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و توانسته است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها میباشند و ثابت کرد که ما میتوانیم بهترین ها را تولید کنیم و به این تولید افتخار کنیم.

رو نمایی از محصول جدید ویداس-چایساز لوکس سرامیکی ویداس VIR-2129

با تلاش روز افزون شرکت ویداس برای طراحی محصولات جدید این شرکت نایل به طراحی مدل بسیار لوکس تمام سرامیکی چایساز مدل VIR-2129 شده است,از همیاری شما همراهان همیشگی ویداس متشکریم.

طراحی اختصاصی محصولات

با تکیه بر نیرو های جوان متخصص بر آن شدیم تا محصولاتی از خانواده چرخ گوشت ها , چایساز ها , خورد کن ها , اون توستر ها و… تا 100 در صد طراحی اختصاصی در داخل کشور داشته باشیم.

مواد اولیه مرغوب

شرکت ویداس با تکیه بر مواد اولیه مرغوب و درجه یک بازار سعی بر ارتقاء کیفیت روز افزون دارد.

فروش و خدمات پس از فروش

شرکت فاطر ره آورد الکترونیک با گستردگی نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور امیدوار است که بتواتد رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم را فراهم نماید
شرکت فاطر ره آورد الکترونیک(ویداس)با بیش از ١۵٠ نماینده ی مرکز خدمات پس از فروش در بیش از ١٠۵ شهر و ٣١ استان،ارائه دهنده ی خدمات به مصرف کنندگان محصولات ویداس میباشد.تمامی محصولات ویداس دارای ١٨ ماه گارانتی تعمیر محصول و ١٠ سال پشتیبانی قطعات میباشد.

امروزه شرکت ویداس با ارائه خدمات گسترده پس از فروش، مشتریان خود را همراهی خواهد کرد و فروش کالا تنها هدف این شرکت نیست، بلکه پشتیبانی پس از فروش نیز جزو اصول حرفه ای و از اهداف اولیه این شرکت بوده و پل ارتباطی بین نظریات و خواسته های مشتریان، در سرلوحه کار این شرکت قرار دارد. برای شرکت ویداس، کیفیت و رضایت مشتریان حرف اول است و به همین خاطر توانسته است در کوتاهترین زمان، بیشترین پیشرفت را داشته باشد. شرکت ویداس شعار همیشگی و مستقلی دارد

?نام ویداس برای همه کسانی که دست اندرکار فروش لوازم خانگی هستند نامی آشنا میباشد. از اینرو گفتگویی با مدیرعامل شرکت ویداس انجام دادیم.

?مهدی ارجمندی در این گفتگو اظهار داشتند:
شرکت در سال ۹۲ با ایجاد یک کارخانه به مساحت ۲۵۰۰متر، ۲قالب و ۲۲ پرسنل و با تولید چرخ گوشت شروع به کار کرد.
در حال حاضر ۵۶ قلم کالا تولید میکنیم. ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در کارخانه جدید به وسعت ۱۱۰۰۰متر در حال فعالیت هستند و هدف ما تولید آیتم های بیشتری است.

خوشبختانه با آوردن تکنولوژی به کشور، چندین محصول را که به دلیل پایین بودن تعرفه واردات ، هیچ کارخانه ای اینها را تولید نکرده بود ما توانستیم تولید نماییم، مانند اتوهای پرس و بخارشوی
موضوع مهم برای ما تولید این محصولات در داخل بود و ان شاالله ضمن تامین مصرف داخلی برای صادرات این کالاها نیز برنامه داریم.

?ارجمندی در پاسخ به سوال ما پیرامون کالاهای جدیدی که در آینده به سبد ویداس اضافه خواهند شد بیان داشت:

ان شاالله ما به دنبال تکمیل سبد کاملی از لوازم خانگی من جمله غذاسازها، چندکاره ها، همزن کاسه دار و خردکن ها هستیم که تا آخر سال این محصولات را به چرخه فروش خواهیم آورد.

لوازم خانگی ویداس

?مدیرعامل ویداس درباره عدم عرضه بعضی آیتم ها مانند آبمیوه گیر در بازار، اظهار داشت:

علت این موضوع این است که هدف ما تولید داخلی میباشد، اگر قرار بود ما هم قطعات وارد و مونتاژ نماییم، این مشکل نبود.
تکمیل قالب یک آبمیوه گیر و مراحل مختلف تولید آن زمانبر است. اما این مژده را به تمام مشتریان میدهم که آبمیوه گیر و غذاساز ما تماما ایرانی و از نظر کیفیت بهتر از نمونه چینی و حتی اروپایی خواهند بود، چرا که جنس بدنه بهترین غذاسازهای اروپایی از (سن) میباشد اما ما از (پلی کربنات) خالص با گرید بالا استفاده میکنیم که باعث ضد ضربه بودن کالا و افزایش مقاومت آن خواهد شد ضمن اینکه تغییراتی در موتور و تیغه ها داده ایم که باعث کیفیت بالای این دو محصول شده است.

ان شاالله آبمیوه گیر و غذاساز ما با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که خواهند داشت کمبودهای این مدت را جبران خواهند کرد.

?ارجمندی در پایان نقطه قوت شرکت ویداس را اولویت دادن به امنیت کالا و کسب رضایت مصرف کننده دانستند و ضمن انتقاد از دولت اظهار داشتند:
امیدوارم که دولتمردان به کمک تولید بیایند و حداقل نیم نگاهی به تولید داشته باشند و انقدر ما را تنها نگذارند.قدرت اقتصادی کم از قدرت نظامی نیست و دید خود را نسبت به تولید دراز مدت کنند.


پلوپز های ویداس :

از پلوپز می‌توان برای پختن برنج، غلات، دسرها و بخار‌ پز‌ کردن سبزیجات و پختن سوپ و خورشت استفاده کرد.

البته همه انواع پلوپزها نمی‌توانند موارد گفته شده را انجام دهند، به همین دلیل هنگام خرید مطمئن باشید که مورد مناسبی را انتخاب کنید تا نیازهای شما را برآورده کند.

بهتری وسیله پخت برنج پلوپز میباشد بدلیل حفظ منابع غذای داخل برنج این وسیله در کشورهای اسیای شرقی بسیار استفاده می شود .

لوازم خانگی ویداس

چرخ گوشت های ویداس:

چرخ گوشت را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه نزد کدبانوهای ایرانی دانست که از دیر باز نقش پررنگ و مهمی در تهیه غذاها داشته اند و امروزه کمتر خانه ای را می‌توان یافت که در آن چرخ گوشت وجود نداشته باشد.این وسیله کاربردی با توجه به مکانیزم کارکردش در طول زمان تغییر تکنولوژیک خاصی به خود ندیده است و تنها بهبودهایی همچون افزایش طول گلویی دستگاه برای امنیت بیشتر کاربر در آن‌ها صورت گرفته است.

چرخ گوشت از وسایلی می باشد که منظور سهولت درآشپزی از آن استفاده می شود و برای چرخ کردن انواع گوشت کاربرد دارد.چرخ گوشت ویداس دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد.

لوازم خانگی ویداس

جاروبرقی ویداس:

جاروبرقی ساخت شرکت «ویداس»یا توانبسیار بالا و ظاهر زیبا مناسب خانه های شماست.

لوازم خانگی ویداس

مشاهده کاتالوگ محصولات لوازم خانگی ویداس

[pdf-embedder url=”http://didarmarket.ir/wp-content/uploads/2018/08/کاتالوگ-ویداس.pdf” title=”کاتالوگ ویداس”]

 

لوازم خانگی ویداس در فروشگاه اینترنتی دیدارمارکت

 

مشاهده تمام فیلم های محصولات ویداس در آپارات