لوازم خانگی وستل vestel

لوازم خانگی وستل vestel

شهر وستل واقع در مانیسای ترکیه با مجموعه ای شامل 9 کارخانه، از بزرگترین مجموعه های صنعتی در جهان می باشد.
شرکت وستل از سرمایه گذاران پیشرو در کشور ترکیه، از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی روزدنیا در تولید محصولات خود بهره می برد.

لوازم خانگی وستل vestel

محصولات وستل شامل:

تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، آبگرمکن،نمایشگرهای آموزشی، تبلیغاتی و دیجیتالی، ستاپ باکس دیجیتال، دستگاه تبلت و تلفن همراه هوشمند است.

حضور چشمگیر وستل در بازار اروپا موجب شده است که همکاری هایی میان وستل و اپراتورهای مهم تلویزیونی برای تولید دستگاه های تلویزیون و ستاپ باکس پایه گذاری شود.

لوازم خانگی وستل vestel

لوازم خانگی وستل vestel

ظرفیت تولید بالا و بهبود فرآیندهای مدیریت تولید درکارخانه های وستل سبب شده است که بازدهی و سوددهی در تمام حوزه ها افزایش یابد و شرکت وستل در میان تولیدکنندگان مهم جهانی قرار گیرد.
شرکت وستل با بهرمندی از ظرفیت تولید سالانه 18 میلیون دستگاه تلویزیون، 20 در صد از بازاراروپا را در اختیار دارد. وستل در سال 2013 سیستمی را طراحی کرد که بر اساس آن مونتاژ اجزای تلویزیون با خط تولیدی مبتنی بر کارکرد روبات ها انجام می شود.

این سیستم از یکسو اجزا را دریافت می کند و از سوی دیگردستگاه تلویزیون را تحویل می دهد. استفاده از این فرآیندپیشرفته سبب شده است که بازدهی و کیفیت محصول به طور بی سابقه ای افزایش یابد.
وستل مفتخر است که در سال های اخیر با سرمایه گذاری 50میلیون دلاری در تولید پنل LCD ، اولین شرکت در اروپا است که از شیوه های پیشرفته مونتاژ و اتوماسیون استفاده کرده است.

همگام با توسعه تکنولوژی استفاده از تلفن های هوشمند و دیگر وسایل قابل حمل، وستل تکنولوژی های مرتبط با تلفن همراه،تبلت و اسمارت سنتر را به کار انداخت تا تلویزیون هوشمند وستل، قابلیت ارتباط متقابل با این وسایل را پیدا کند.
مراکز تحقیق و توسعه در مانیسا و استامبول ترکیه، و درکشورهای بریتانیا و چین، با به کارگیری برجسته ترین مهندسان، تلاش می کند تا به توسعه سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر دست یابد و پاسخگوی انتظارات مشتریان در سطحی جهانی باشد.

سرمایه گذاری وستل در بخش تحقیق و توسعه در سال 2014 بالغ بر 90 میلیون دلار بوده است. وستل با دریافت هر ساله ی ارزنده ترین جوایز طراحی، ازسازمان های معتبر طراحی صنعتی،موفقیتش را در بهبود تولیدات به اثبات رسانده است.
واحد بازرگانی شرکت وستل عهده دار بازاریابی و فروش تولیدات در 152 کشور دنیاست. 73 درصد از تولیدات وستل پیشرفته سبب شده است که بازدهی و کیفیت محصول به طوربی سابقه ای افزایش یابد.

لوازم خانگی وستل vestel

لوازم خانگی وستل vestel

73 درصد از تولیدات وستل تحت برندهای ژاپنی و اروپایی صادر می شوند.شرکت وستل با دارا بودن دو کارخانه یخچال سازی، سالانه 3,2میلیون دستگاه یخچال فریزر را با ابعاد و ویژگی های منحصربه فرد تولید می کند و در زمره برترین های این صنعت شناخته می شود.شرکت وستل در تولید ماشین لباسشویی نیز به موفقیت چشمگیری دست یافته است. این شرکت، درهر سال توان تولید 2,5 میلیون دستگاه ماشین لباسشویی را با ظرفیت های گوناگون دارد.دستگاه های خشک کن نیز در سال 2012 به گروه کالاهای تولیدی وستل افزوده شد. توان تولید ظرفشویی وستل 2,5 میلیون دستگاه و ظرفیت تولید کولر گازی 750.000 دستگاه در سال است.

لوازم خانگی وستل vestel

همچنین این شرکت سالانه 2,2 میلیون دستگاه اجاق گاز، هود و فر تولید می کند. وستل نخستین شرکتی است که با هدف پیشروبودن در بین کشورهای مستقل مشترک المنافع، دو کارخانه راجهت تولید ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و تلویزیون، در روسیه تاسیس کرده است.شرکت وستل مفتخر است که با صادرات 8,3 میلیون دستگاه لوازم الکترونیکی و 4,8 میلیون دستگاه لوازم خانگی، به هفت قاره جهان،به شرکتی با رتبه جهانی در صادرات تبدیل شده است. به این ترتیب سهم شرکت وستل از صادرات تلویزیون در ترکیه به 91درصد و در لوازم خانگی به 28 درصد رسیده است.

لوازم خانگی وستل vestel