حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

باخرید برندهای ایرانی، ایران را بسازیم

اسامی برتر برندهای ایرانی

اسنوا

اسنوا یک برند است! یک برند محبوب و دارای اصالت. همواره در افق طلایی رنگ انتخاب مشتریان، تداعی عزم ملی و اراده ایرانی بوده و خواهد بود.لوگو و نشان اسنوا، یادآور آرامش خاطر و آزادی کامل در انتخاب برای مشتریان گرامی است.این برند در ساخت یخچال های سایدبای ساید،کمبی- لباسشویی – ال ای دی -مایکروویو-ماشین ظرفشویی-اجاق گاز-اجاق رومیزی-فرتوکار موفق بوده است.

برای مشاهده محصولات مرتبط کلیک کنید.

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

دوو

طراحی و انتخاب برترین سیستم‌های روز دنیا در تولید محصولات دوو‌الکترونیک در کشور–دوو الکترونیکفن آوری روز دوستدار خانواده و محیط زیست

محصولات دوو با دارا بودن کیفیت مطلوب، از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است، ما با همراهی شما قصد داریم با ارتباط سازنده دو مجموعه بزرگ صنعتی، بهره گیری از دانش و تخصص ایرانی، توجه به اشتغال و افزایش رضایتمندی مشتریان، دوو را بیش از گذشته « مشهور» و «مقبول» نماییم و این دو شاخص با انگیزه و کوشش مضاعف صنعتگران توانمند ایرانی و متخصصان عرضه محصولات در داخل کشور به دست می آید.

شغل بدون تولید و تولید بدون توزیع معنی ندارد، همراهی و همکاری عرضه کنندگان محصولات، تکمیل کننده فرایند تولید ملی است. هر اندازه محصولاتی که کارگر و متخصص ایرانی در تولید آن نقش داشته به وسیله فروشندگان معرفی و عرضه شود زمینه شکوفایی در تولید، رونق اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی فراهم می شود. فروشنده می تواند با نگاهی جامع و مثبت در رشد جامعه به طور جدی و فراگیر نقش آفرینی کند.این برند در ساخت یخچال های سایدبای ساید،کمبی- لباسشویی – ال ای دی -مایکروویو-ماشین ظرفشویی-اجاق گاز-اجاق رومیزی-فرتوکار موفق بوده است.

برای مشاهده ی محصولات مرتبط کلیک کنید.

 

ویداس

شرکت ویداس مفتخر است جزو تنها شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در داخل کشور باشد که دارای بخش طراحی اختصاصی محصولات میباشد.شرکت ویداس با  بیش از 149 نوع کالای لوازم خانگی، درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از 45 کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده مینماید در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. و از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد.

دارا بودن بالاترین استاندرها داخلی و اروپائی از مزایای  این محصولات میباشد  شرکت ویداس در راستای  تولید داخلی توانسته است  اخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد  مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت  در امر تولید وکنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و توانسته است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها میباشند و ثابت کرد که ما میتوانیم بهترین ها را تولید کنیم و به این تولید افتخار کنیم.

برای مشاهده ی محصولات مرتبط کلیک کنید.

تکنوهاوس

شرکت تکنوهاوس با سالها تلاش و تجربه در تولید لوازم خانگی مفتخر است که همواره توانسته در پیشبرد صنعت کشور و رفع نیاز هموطنان عزیز همگام با استانداردهای صنعتی و اهداف ملی در سربلندی کشور عزیزمان سهیم باشد.

محصولات این شرکت حاصل سالها تحقیق و بررسی مهندسان،مدیران و کاردانی کارگران است که کلیه مراحل تولید را از خرید مواد اولیه مرغوب،طراحی فنی،تولید بی نقص، کنترل کیفیت کامل، انبار، توزیع و فروش، خدمات پس از فروش و مدیریت تضمین کیفیت را در دست دارند وهمیشه به دنبال نو آوری، میل به پیشرفت، خدمت و رشد و تکامل هستند وهمواره به محصولاتی  که تولید میکنند عشق می ورزند و به رضایت و خشنودی مشتری نیز اعتقاد کامل دارند.

برای مشاهده ی محصولات مرتبط کلیک کنید.

سینجر

چشم انداز کلی شرکت سینجر قرارگرفتن در ردیف سه شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی داخلی با هدف دستیابی به صنعت سبز می باشد.هدف اصلی شرکت سینجر جلب رضایت همه طرفهای ذینفع یعنی مشتریان، کارکنان ، شرکاء تامین کنندگان و جامعه می باشد که با تعیین اهداف و رویکردها و اصول زیر ، پی گیری می شود.

برای مشاهده ی محصولات مرتبط کلیک کنید.

هیمالیا

هیمالیا بر قله زیبای ها

شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی (یخچال و فریزر ) توانسته سهم بسزایی را در تولید ملی داشته باشد .

کاچیران

کارخانجات چرخ خیاطی ایران– کاچیران در سال 1359 با هدف تولید چرخ خیاطی و گلدوزی برقی خانگی و صادرات آن به سراسر جهان از سوی بخش خصوصی تاسیس شد، این کارخانه در شهر صنعتی البرز- قزوین احداث گردید.بعد ها شرکت کاچیران با اشراف و تسلط به تکنولوژی تخصصی خود و اجرای طرح خودکفایی با حدود 85 درصد ساخت داخل به تولید این محصول پرداخته و تا کنون ادامه داده است.  در حال حاضر 21 مدل چرخ خیاطی نیو لایف، یاسمین و ژانینا با کارایی و با قیمت های متفاوت در داخل کشور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.یک مدل چرخ کامپیوتری هم در دست طراحی و ساخت داخل است که به زودی به مرحله تولیدخواهد رسید.

آزمایش

آزمایش سربلند از هر آزمایش

آزمایش تولید کننده انواع یخچال ، فریزر، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، آبگرمکن گازی و کولر آبی می باشد.

شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش در شانزدهم اسفند سال ۱۳۳۷ شمسی با سرمایه سی میلیون ریال در تهران به ثبت رسید. نقطه آغازین حرکت بالنده شرکت، محل کنونی سرویس مرکزی شرکت واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی تهران و نخستین محصول تولیدی آن نیز بخاری نفتی – آبگرمکن نفتی – تختخواب – میز و صندلی فلزی بود. مزیت اساسی این شرکت نسبت به سایر تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی در کشور، تمرکز بر مدرنیزه نمودن خطوط تولید و استفاده از تکنولوژی روز در محصولات خود می باشد. به گونه ای که هم اکنون اولین و تنها تولید کننده یخچال فریزر بدون استفاده از گازهای مخرب لایه اوزن در ایران است.

همکار خارجی شرکت در تولید یخچال فریزر و فریزر بدون برفک لیبهر آلمان و در تولید شومینه های گازی و الور انگلیس هستند که هرکدام در رشته های فعالیت خود از بهترینهای دنیا هستند. در ادامه میتوانید مصاحبه مرحوم محسن آزمایش بنیان گذار کارخانجات آزمایش که این مصاحبه حدود ۴۰ سال قبل توسط مجله تلاش انجام گرفته است را مشاهده کنید. به جهت یادآوری سابقه شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش و اهمیت نکات آن که حتی امروز می تواند مورد توجه و استفاده مدیران کشور بخصوص در بخش تولید باشد.

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

امرسان

خط تولید اولین یخچال فریزر 16 فوت با طراحی جدید در سال 1366 به مرحله بهره‌برداری رسید. ویژگی های منحصر به فرد این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پر فروش ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل نمود. با توجه به نیازهای بازار، یخچال فریزرهای 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحی و به مرحله تولید رسیدند. لازم به ذکر است یخچال فریزرهای 18 فوت سالها پرفروش ترین محصول در نوع خود در کشور بود و یخچال فریزرهای 20 فوت همچنان رتبه اول را در این زمینه داراست.

همگام با گسترش فعالیت‌های شرکت امرسان، با توجه به استراتژی و خط مشی شرکت و منظور نمودن اصول صنعتی در فرایند طراحی و ساخت محصولات جدید، یخچال 5 فوت در سال 1382-1381 و یخچال فریزر 20 فوت در سال 1383-1382 موفق به دریافت لوح “طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر” شدند. شرکت صنایع امرسان، اولین یخچال فریزر کاملاً هوشمند (سامی 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید در دنیا عرضه نموده است. این یخچال فریزر به صورت دیجیتال قابل کنترل بوده و از لحاظ بدنه و سیستم تبرید دارای توان رقابتی با کلیه محصولات هم‌ردیف داخلی و خارجی خود می‌باشد این شرکت در راستای سیاست های مشتری‌مدارانه و نیز با ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، موفق به کسب عنوان “واحد نمونه “سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید.

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

ارج

کارخانه ارج در سال 1316 در یک کارگاه کوچک واقع در خیابان سی متری تهران به اتفاق 8 کارگر ساده با هدایت مهندس خلیل ارجمند، استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران، به صنایع غیر دولتی ایران پیوست و با امید و کوشش کارگران و مؤسس آن، گام در راه توسعه صنعت و تولید کشور گذاشت.در کارگاه اولیه کارهای آهنگری، ریخته گری و جوشکاری انجام می­شد و به همین دلیل نیز نام ارج از سه حرف اول سه رشته، شکل گرفت.

در سال 1321 با پیشرفت کار، تأسیسات ارج به محل جدید با وسعت بیشتر (21000 متر مربع) واقع در خیابان شوش تهران منتقل گشت، در اواخر پائیز سال 1323 مهندس خلیل ارجمند مؤسس ارج در اثر یک حادثه و در جریان آزمایش یک ماشین فنی که در کارخانه طراحی و ساخته شده بود جان خود را از دست داد.

پارس خزر

درحال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می شود. این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد. خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

آبسال

شرکت  آبسال در سال 1335 با نام ” شرکت لعاب ایران ” (سهامی خاص )  در شمال شرقی تهران تاسیس گردید و تا سال 1343 با تولید  محصولاتی  نظیر بشقاب ، کاسه ، متریال قوری ، ….. به فعالیت خود ادامه داد .  سپس از سال  1343  با تولید  اجاق گاز رومیزی ، اجاق گاز فر دار ، انواع بخاریهای گازسوز و نفت سوز و آبگرمکن گازی  به  جرگه  تولید کنندگان  لوازم خانگی  پیوست  .
به دنبال  رشد کیفی و کمی شرکت و  افزایش  مداوم سرمایه  و  تولیدات نام شرکت در سال 1345 به اونیورسال (سهامی خاص)  و در سال 1355 به اونیورسال (سهامی عام)  و در سال 1362 به آبسال (سهامی عام)  تغییر  یافت .  در حال حاضر  این شرکت با سرمایه بالغ بر  سیصدو شصت هزار میلیون ریال و حدود 745 نفر پرسنل کارآمد  ،  62  سال  فعالیت  درخشان خود را سپری می نماید .
شرکت آبسال برای دستیابی به اهداف سیاستهای صنعتی و اقتصادی کشور بی وقفه میکوشد و در این راستا با همت و  تلاش  کارگران ، کارمندان ،متخصصان ، مهندسان و مدیرانی کارآمد سایر موسسات را نیز از توانمندیهای تکنولوژی پیشرفته خویش بهرهمند ساخته و خدمات فنی شایانی را در اختیار سایر صنایع کشور قرار میدهد . آزمایشگاههای آبسال آزمونهای گوناگون آزمایشگاهی را بر روی محصولات مختلف انجام میدهند و آزمایشگاه ماشین لباسشویی این شرکت به عنوان آزمایشگاه  همکار موسسه استاندارد  و تحقیقات  صنعتی ایران  ارائه  خدمات می نماید .
کیفیت مطلوب محصولات آبسال موجب دریافت جوایز و تقدیرنامه های متعددی گردیده  که از  آن جمله میتوان  لوح تقدیر  سالهای 1367 – 1366  به عنوان واحد تولیدی نمونه ، تقدیر نامه  سال 1369 به عنوان صادر کننده نمونه ، و لوح افتخار برای کیفیت برتر ، را نام برد . از همین رو کلیه محصولات شرکت آبسال دارای یک سال ضمانت بوده و در صورتی که  اشکال تولیدی داشته باشند تعویض قطعات و تعمیرات بطور رایگان انجام می پذیرد .

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

صنام

در کشور ما تولید کالای صوتی و تصویری از اوایل دهه چهل آغاز شده است . شرکت صنام الکترونیک تولید ، تلویزیون رنگی با نام صنام را از سال 1372 آغاز کرده است . شرایط خاص حاکم بر بازار ایران در سالهای 1370- 1375 که عموماً با کمبود عرضه مواجه بود باعث گردید که تفکر ادامه فعالیت بصورت گسترده در شرکت شکل گرفته و بر این اساس سیاستهای تولید ، تامین ، تجارت ، تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش را راه اندازی نماید . در سال 1384 به موضوع فعالیت شرکت پروژه های فن آوری اطلاعات و سیستم های کنترل و مانیتورینگ اضافه گردید.

در ادامه فعالیتها ، در سال 1386 فعالیت های مربوط به تولید و عرضه محصولات خانگی نظیر جاروبرقی و ماشین به طور کامل در دستور کار قرار گرفت . در سال 1388 مواردی از قبیل : راه اندازی کارخانه صنافوم با همکاری شریک تجاری – گسترش مدیریت تولید بدون کارخانه با محصولاتی نظیر اجاق گاز ، ماشین لباسشویی ، چرخ گوشت و تلفن همراه جهت حضور پررنگ تر در بازار صورت گرفت .

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت

بوتان

با پایبندی به ارزشهایمان، زندگی های بیشماری را دگرگون ساخته ایم.

قتی جرقه های نخستین بوتان شکل گرفت، شعله افکار ما را آرزویی عمیق بَر می‌افروخت: تامین آسایش خانواده‌های ایرانی. بر این اساس، برای نخستین بار در تاریخ ایران، با تولید و ارائه سیلندرگاز، اجاق گاز و بخاری گازی، سیستم‌های پُخت و پَز و گرمایش خانواده ها را متحول کردیم. تحولی که دردسرهای استفاده از هیزم و زغال را برای همیشه از خانه‌ها دور ساخت.ارزشهایی که ما در بوتان به آن پایبندیم، تمامی ابعاد کسب و کار ما را در بر می گیرد؛ ما را به یادگیری و شکوفایی هدایت می کند و در راه شناخت نیازهای مشتریان، یاری مان می رساند. ارزشهای ما نقشه راهی است که گستره تمامی فعالیتهایمان را در بر می گیرد، از تحقیق و طراحی اولیه گرفته، تا تولید، فروش و ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان و ذینفعان مان.

لوازم خانگی کروپ

برند کروپ از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی شروع کرده و به سرعت سهم قابل توجهی در بازار لوازم خانگی به ویژه وسایل شوینده از قبیل ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ماشین ظرفشویی بدست آورده است. هدف برند کروپ ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده است و استقبال مصرف کنندگان عزیز، این برند محبوب را بر آن داشته است تا به سرعت سبد محصولات خود را با افزودن انواع لباسشویی دوقلو، مایکروویو، جاروبرقی، و پنکه کامل کرده تا پاسخگوی اعتماد خانواده های ایرانی باشد. این امر همان شعار برند کروپ یعنی نو آوری برای زندگی می باشد.

الکترواستیل

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 45 سال در امر تولیدمحصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 مترمربع و با 100000 مترمربع سالن های تولید و انبار و بیش از ( 3000 نفر نیروی کار) قادر به تولید سالانه 30000 عدد انواع یخچال ، سردخانه ، فریزرهای صنعتی و 500,000 عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوزها، اختراعات و… می باشد که این امتیازها به شرح زیر اعلام می گردد:
– دارای اداره مستقل مهندسی و R&D با 60 عضو دائم فعال.
– دارای اختراعات بیشمار در زمینه تولید لوازم خانگی ( همچنان که الکترواستیل سه اختراع جدید در 6 ماه گذشته به ثبت رسانده است)
– تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با 17 ایستگاه مختلف.
– طراحی و تولید اواپراتورها و کندانسورها با به روزترین و جدیدترین نرم افزارها و ماشین آلات در داخل شرکت الکترواستیل و توسط زیرمجموعه های شرکت الکترواستیل(حامی صنعت و نگین صنعت)تولید می شود.

حمایت از کالای ایرانی در دیدارمارکت